»» منوی اصلی

»» آرشیو ماهانه



اخبار مسابقات دبیرستان





»» خعلللللللللی با حاله ! از سجاد امراللهی نیا

سلام بچه هااااااااااااااااااااا ! بالاخره تموم شد این امتحانات .... یه چیز فوق العاده باحال کشف کردم ... رو لینک زیر کلیک کنید و در صفحه باز شده خیلی آرووم صفحه سیاه راه راه رو به سمت چپ بکشید ، بعد حال کنید دیگه !!! اگه حال کردید هم شادی روح اینجانب یه صلوات بفرستید ....

آماده‌ ؟؟؟؟!!!!          حرکت!!!!!!!!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

najmeh 74
ساعت9:30---1 تير 1392
سلام وبلاگ قشنگی داری به منم وبلاگ منم سر بزن ممنون

hooman
ساعت12:18---27 خرداد 1392
hasan jan تقصیر
bisavad


حسن
ساعت0:52---19 خرداد 1392
باهوش هنوز شکنجه گر ما امتحان عربی مونده چرا الکی جو میدی؟؟؟ یکی بشینه استراحت کنه درس نخونه به هوای حرف تو میوفته تقسیر تو ها!!!

بچه ها اصلا به حرف این ..... گوش ندید شما برید درستون رو بخونید این داره شایعه پراکنی میکنه رتبه خودش بهتر شهپاسخ: نه عزیزم من پیش خودم گفتم شما خرخون ها تا بعد امتحان نمیاید وبلاگ ...اصن تقصیر منه که اینقدر زور میزنم واسه شما مطلبه باحال پیدا کنم بذارم .....


ferry
ساعت11:19---18 خرداد 1392
عالی بود .منتظر بعدی ها هم هستیم.
پاسخ: با حالاش رو گذاشتم تابستون واستون بذارم


hooman
ساعت10:24---14 خرداد 1392
n1 pesar jan

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: طنز، متفرقه، فناوری و جهان امروز، ،

:: نوشته شده در شنبه 18 خرداد 1392

| +


»» لوگو

»» سرپرست نویسندگان


»» جستجو

»» امکانات دیگر



weblog themes edited by Sajad Amrollahi nia